Služby & Ceník

 SVATEBNÍ OZNÁMENÍ

Pokud jste si nevybrali z kategorie svatebních oznámení, neváhejte nás kontaktovat. Oznámení pro Vás rádi navrhneme a po odsouhlasení zhotovíme do 4 - 7 pracovních dnů (dle náročnosti) od zaplacení Vaší objednávky.

 

 

Půjčovna svatebních dekorací

V kategorii půjčovna najdete veškeré potřebné dekorace pro Vaši dokonalou svatbu. Ať už se jedná o mobiliář na obřad, lucerny, svícny, rámečky, dřevěné dekorace, LED osvětlení, instax fotoaparaty a mnoho dalšího. Dekorace pro Vás neustále doplňujeme, tak aby vyhovaly aktuálním svatebním trendům.

 

 

Dekorace obřadu, hostiny

Rádi pro Vás navrhneme celkový koncept výzdoby, vše sladíme a na místě vyzdobíme. Postačí nám Vaše představa, počet hostů a my už se pustíme do práce.

 

Dekorování obřadu (venkovní obřad, kostel, úřad…) do 100 osob: 1000 Kč

Dekorování svatební tabule a místa hostiny (restaurace, okolí, venkovní posezení, koutky…)

do 30 osob 1500 Kč

do 50 osob 2000 Kč

do 70 osob 3000 Kč

do 90 osob 3500 Kč

nad 90 osob cena dle náročnosti

V ceně nejsou zahrnuty dekorační materiály (květiny, svícny, svíčky aj.)

Doprava po Brně zdarma, mimo Brno: 8 Kč/1km

 

Koordinace

Chcete mít krásnou svatbu, ale už teď víte, že nebude mít čas vše zvládnout? Vše Vám naplánujeme a v den D budeme stát po Vašem boku a dohlížet, tak aby vše hladce proběhlo.

 

Základní balíček

4-5 konzultací - doporučení míst pro obřad a hostinu (suchá a mokrá varianta)
Komunikace s oddávajícími a příslušnými úřady
Doporučení dodavatelů
Vypracování harmonogramu svatebního dne
Koordinace svatebního dne (8h)
(parkování vozů, myrtování, usazování hostů, zajištění hudby na obřadu, komunikace s oddávajícím)
Návrh dekorací pro obřad i hostinu
Asistence pro snoubence a hosty
Dohled nad plynulým programem svatby
Spolupráce a koordinace při fotografování

 

 

  Pohádková svatba na klíč

neomezený počet konzultací

doporučení míst pro obřad a hostinu (suchá a mokrá varianta)
Komunikace s oddávajícími a příslušnými úřady
Doporučení a komunikace s dodavateli
Vypracování harmonogramu svatebního dne
Koordinace svatebního dne od začátku až do konce
(parkování vozů, myrtování, usazování hostů, zajištění hudby na obřadu, komunikace s oddávajícím)
Návrh dekorací pro obřad i hostinu

Dekorování obřadu i hostiny (v ceně nejsou zahrnuté dekorace)
Asistence pro snoubence a hosty
Dohled nad plynulým programem svatby
Spolupráce a koordinace při fotografování

NABÍZÍME TAKÉ INDIVIDUÁLNÍ BALÍČKY, KTERÉ VÁM DLE NÁROČNOSTI RÁDI NACENÍME. NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT 

Konzultace

Chtěli byste si naopak vše zorganizovat sami, ale nevíte, od čeho začít, kde sehnat vhodné dodavatele, jak sladit dekorace nebo správně vybrat místo obřadu či hostiny? Rádi Vám se vším poradíme.

 

Team Bridetobe